WAT IS EEN ELITE EVENTS HOSTESS?

Omdat er zodanig veel verschillende types sociale evenementen zijn; gaande van conferenties, congressen tot tentoonstellingen, beurzen of thema-avonden, zijn er veel verschillende event assistenten, ook bekend als hosts of hostessen, met verschillende verantwoordelijkheden en specialiteiten. We hebben echter één doel gemeen en dat is de klant en deelnemer op de meest warme manier te verwelkomen, aangezien de eerste en laatste indruk van een klant over het evenement via deze host en hostessen wordt geleverd. Dit is waarom ons team van event assistenten een vertrouwelijke en vriendelijke houding hebben, hen helpende om alle soorten mensen te betrekken en aan te spreken over het evenement dat ze hosten, op een vakkundige manier. Onze hostessen houden doeltreffende werkrelaties met evenement medewerkers, betrokken gasten, organisatoren en andere betrokken partijen, in stand.

ONZE DIENSTEN OMVATTEN

Conferentie assistenten

Registratiedienst
Uitdelen van badges
Assistentie in vergaderzalen
Bediening in vestiaires en parkingboys

Interim personeel

Korte- of lange termijn vervanging in logistiek -en administratief domein in geval van ziekte, plotselinge vertrek, verlof of overgangsperioden

Promotionele vertegenwoordigers

Promotie van nieuwe producten
Marketingactiviteiten
Openingen van nieuwe locaties
Ambassadeurs van het merk

Shows-en Beurshostessen

Registratiedienst
Begeleiding van deelnemers
Informationele bijstand
Opzet en demonteren van tentoonstelling

Stewards

Crowd management
Verwezenlijking veiligheid
Informatie agenten
Begeleiding deelnemers
Toezicht parking

Horeca personeel

Kelner
Barman
Hoofdkelner
Chef de partie
Gebak koken

ONS TEAM

Onze werking bestaat uit een 3-stappenprocedure. Ten eerste leiden we een grondig interview met de kandidaten waar ze getest worden op hun talenkennis, office management vaardigheden en hun ervaring met evenementen. Vervolgens krijgen de geselecteerde kandidaten een training waar ze voorbereid worden op het evenement zelf. Bovendien, de laatste stap, hetgeen wat onze visie definieert, is de begeleiding ter plaatse door één van de leden van het Elite Events managing team. Voor ons is dit zeer belangrijk, niet alleen omdat dit de mogelijkheid geeft om de kwaliteit van het werk van ons team te verzekeren, maar ook om een sterke relatie met de klanten te creëren, door het volledige begrip van hun noden en verwachtingen.

TIJDENS HET EVENEMENT

Tijdens het evenement voorziet Elite Events de hostessen van een zwarte of blauwe jurk en sjaal, waarvan de kleur bepaald wordt door de klant, alsook hun uniform. De vrouwelijke assistenten dragen zwarte hoge hakschoenen of ballerina’s en voor ze mannen opteren we voor een pak en een wit hemd, de kleur van de das wordt, evenals de sjaal voor de dames, bepaald door de klant. Indien gewenst kan de klant de hostessen ook zelf voorzien van andere uniforms of de zelf gewenste kleren voorleggen. Elite Events heeft een specifieke stijl, wat het agentschap uniek maakt. Onze assistenten dragen hun haar opgestoken en vervolledigen de look met een elegante make-up: zwarte eyeliner en rode lippen. Als de klant andere wensen heeft maken we er met veel plezier ons werk van deze in te willigen.