ONS TEAM

De basis van ons team is een stevige vriendschap, jarenlange ervaring met hostessewerk en een carrière in het organiseren van evenementen. We geloven dat het succes van een evenement in de kleine details ligt die we kunnen leveren door de combinatie van de hierboven vermelde drie elementen. Ons team maakt dus de beste keuze in het brengen van dat kleine extra voor uw evenement. Na acht jaar lang gewerkt te hebben als hostessen en daarna als evenementorganisatoren, begrijpen we helemaal wat uw noden en eisen zijn. Deze noden zien we als onze eigen doelen en hiervoor vinden we de passende hostessen die later zullen dienen als “spiegel” voor uw bedrijf. Tenslotte waardeert ons team sterke relaties met onze medewerkers en vooral met onze klanten, daarom zal u tijdens het werken met Elite Events altijd in contact komen met één van onze managing partners die ervoor zal zorgen dat aan al uw verwachtingen voldaan wordt.

Claudia Guidea

Managing partner

Larissa Tirle

Managing partner

Alexandra Rohnean

Quality assurance & Business development

Victor Guidea

Planning and operations manager

WIE ZIJN WIJ

Elite Events is een hostessenbureau gevestigd in Brussel, gespecialiseerd in event-assistance. We voorzien professionele en gekwalificeerde hosts en hostessen over heel België voor conferenties, congressen, tentoonstellingen en verschillende soorten evenementen, naargelang de eisen van onze klanten. Na meer dan zeven jaar ervaring op het veld en onze vertrouwdheid met locaties zoals Zaventem Airport, Square Brussels Meeting Centre, Brussels Expo, Heysel Exhibition Centre, BOZAR Paleis voor schone kunsten, Tour & Taxis, Edificio, Concert Noble, Bibliotheek Solvay, Event Lounge, Autoworld Brussels, Sheraton Conference Center, Flagey of Albert Hall Complex, garandeert ons agentschap uitstekende diensten voor het succes van uw evenement.

ONZE MISSIE

Door het begrijpen van de vereisten en verwachtingen van onze klanten, doen we ons best om de geschikte hostessen te vinden voor uw conferenties, congressen, tentoonstellingen, beurzen of thema-avonden. Het aanwerven van het juiste personeel is één van de sleutels van een succesvol evenement. Ons personeel, samengesteld uit tweetalige promo boys- en girls, meertalige en hoogopgeleide hosts en hostessen, zijn de basis van het succes van uw evenement. Ons personeel zal u helpen in het aanwerven en leiden van het publiek of deelnemers en zorgen voor een vlotte stroom van het evenement. Door het aanbieden van gekwalificeerde, meertalige en ervaren personeel met uitstekende communicatievaardigheden en academische achtergrond, zal Elite Events uw perfecte partner zijn voor uw evenementen. Wij zijn eveneens bereidwillig om langere afstanden af te leggen.

WAAROM KIEZEN VOOR ONS

"Small is the new big". Elite-Events stelt zichzelf graag voor als een kleine maar perfect gevormd agentschap, in staat om niet enkel het voorzien van stevige diensten, maar ook het geven van een finale aanraking aan uw evenementen. Bovendien zijn we ook uw juiste keuze door de kwaliteit van ons personeel en de inzet en gehechtheid aan ons werk. Wanneer u met Elite Events begint te werken, kan u er zeker van zijn dat ons team het beste zal doen om het succes van uw evenement te garanderen, ongeacht de grootte, de plaats en de uitdagingen die u zou verwachten.